mandag 16. mai 2011

Fiin gammel oppskrift

Jeg fikk en bunke med håndarbeidsblader av tante May-Lis, og fra ett av de kom inspirasjonen (og delvis mønsteret) til denne barnehagebuksen med lommer. Lommer må man ha for å fylle med småstein og plantedeler, har jeg skjønt. Buksen er sydd i fleece og stretchjersey, og så har jeg trykket på noen larver oppetter det ene beinet.

Buksen ble litt lang i beina, men bare få uker etter at bildene ble tatt er jeg sikker på at gutten strakk seg flere centimeter... for nå passer den ganske bra.




Og her har jeg husket å få med merket mitt:

1 kommentar:

  1. En tøffing i veldig fin bukse med flotte detaljer!

    Og før jeg glemmer - jeg blir gjerne med og leter etter knapper sammen med deg! Så får vi finne lure måter å gjemme det på for min fetter etterpå ;-)

    Riktig god helg!

    SvarSlett