torsdag 2. april 2009

Biokreativ!

Denne bloggen har jeg opprettet for å legge ut alt det fine flotte jeg strikker og syr, eller lager på annen måte. Navnet stammer selvfølgelig fra det at jeg er biolog, noe som ofte griper litt vel mye inn i hverdagen min. Det gir seg ofte utslag i at det blir brukt mye småkryp-relaterte stoffer og pynt på det jeg lager. Som biolog jobber jeg nemlig med jordbunnssystemer, og der befinner det seg jo mye smått og søtt! Jeg er en kreativ biolog på mange måter, jeg jobber mye med metodeutvikling, og da hjelper det å ha litt god fantasi (fantasi skal man jo som regel helst ikke ha som forsker, man skal forholde seg til "the hard facts"...) :D

Håper dette kan være litt inspirasjon for andre, men mest av alt ønsker jeg å ha alt på en plass, så jeg selv kan bla tilbake og se. Og så vil jeg jo skryte og vise frem, da! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar